nova je napisal/asedora je napisal/aMenda bo sedaj poleg vsakega Hoferja tudi DM. Po Ljubljani se že vidi, kako okoli obstoječih Hoferjev že nekaj delajo / gradijo. Je še katera slišala kaj na to temo?
V Ljubljani v Kapitlju (Poljanski nasip 10) so približno hkrati zaprli DM, ko so odprli Hofer.
Očitno ima DM uspešno reklamno propagando. V mnogih testih, ki jih opravi evropska potrošniška organizacija, se pojavijo izdelki od DM, od Millerja pa jih ni. Enako je v testih, ki jih povzame ZPS, za izdelke, ki se dobijo v Sloveniji.
Res bi me zanimalo, zakaj izdelkov od Millerja ni v testih.
Dm-a v Vili urbani ni, ker se baje stanovalci niso strinjali s tem, da se Dm naseli v tisti prostor - na dan, ko so pospravljali police sem vesela vprašala, če končno bo, pa mi je ženska, ki je selila pohištvo iz prostora rekla, da so obupali in da nič ne bo. Tudi za Hofer je trajalo vsaj dobro leto, da se je lahko tam odprl - še po cajtngah so se vlačili, arhitekt Podrecca je javno na televiziji pravil, da bodo tovornjaki mazali fasado in da v taki stavbi ne more biti diskont. Mislim, kdo bo njega vprašal! Tiste stopnice, ki jih je tako opeval, da bodo prostor za druženje, pa je projektiral tako strmo, da se v trgovino vozim z dvigalom, pa še nisem upokojenka.
Točno! Res je, izdelkov iz Műllerja ni v testih ZPS. Šele zdaj sem ratala pozorna, da jih ni.
Glede silne Dm-ove kartice se je pri meni zgodilo tako, da sem jo dobila po kakih dveh tednih od pisanja na Planetu - tiste, ki so mi jih poslali najprej so imele kar ene cifre in jih bom vrgla v kanto, one druge po vrsti poslane so bile pa identične tistim, ki jih imam pri njih v elektronski obliki. Ergo, proizvedli so en kup nepotrebnih odpadkov. Po pisarjenju z njimi sem skoraj obupala, imajo grozno pomoč uporabnikom - tisti, ki mi je odgovarjal na vprašanja se mi po treh mejlih ni uspel opravičiti za nevšečnosti in tratenje časa z njimi, odgovorov na svoja vprašanja nisem dobila, občutek sem dobila, da si dopisujem z robotom, ki mi je sposoben povedati, da se mi zajvaljuje za vprašanje in da naj pokličem neko cifro, da se mi pike prenesejo
Po svoji izkušnji vem naslednje:
- naknaden pripis točk je po novem možen le z računom na isti dan v poslovalnici (cifra od kartice mi ni delala in ni bilo pik, računa mi niso upoštevali, kot so ga včasih, ker imajo novo pravilo za katerega vedo le oni!!!) ,
- dodatnih 100 pik dobrodošlice sem dobila, obkljukala sem obe zadevi - soglasje za tržne raziskave (po robotskih odgovorih je očitno to ključno) in e-novice; pri tem telefonske številke nisem vnesla, samo mejl,
- stare pike so se tako zvodenele, da niso vredne piškavega oreha - pri ejnkaufu sekret papirja sem dobila 25x pike in še pri nekaterih drugih Dm izdelkih - ne spomnim se, da bi pri izdelkih pisalo, da je nanje kak ekstra popust - sem dobila skoraj toliko pik kot se mi jih je preneslo, na te pike pa sploh nisem računala da jih dobim
- moj sklep je ta, da v Dm že nekaj časa hodim samo po tisto kar rabim od njihovih znamk in mi za popuste in pike dol visi. Večino denarja za drogerijske izdelke in čistila nesem drugam oz. tja, kjer res nekaj veljam (to njihovo geslo se je v zadnjem času tako razvodenelo ...)
nova je napisal/aPoleg prenehanja uporabe kartice bi želela, da zbrišejo vse moje podatka - kako to doseči.
Od včeraj velja nova uredba. Piši jim, reakcijski čas jim ni vrlina. Zahtevaš lahko izpis vseh podatkov v digitalni obliki, ki jih imajo o tebi in izbris podatkov.
Nekje sem prebrala, da imajo vsak torek trojne pike? Je to res? Hmm, pravzaprav mi je čisto vseeno, če so 100x, ker v trgovino hodim, ko mi paše, cene pa morajo že v štartu biti fer, s čimer ima Dm gromozanske probleme (primerjam z nemškimi in avstrijskimi cenami).