Včeraj sem nesla nazaj v Celovec zarjavel lonec iz serije 365+, ki ima 10 let garancije. Moj je star 3 leta. Imam tudi Ikea Family kartico in smo ga našli med nakupi. Zanj sem plačala slabih 20 EUR, torej ni med njihovimi najcenejšimi.
20 min sem se morala na oddelku za reklamacije z njimi prerekati glede vračila , ker po njihovem je rja na "nerjavečem jeklu" posledica:
- mojih prask (----> praske so črtice, ki izgledajo svetleje in niso zarjavele....okrogli rjasti madeži po celi steni notri in zunaj za robom ne morejo biti praske !)
- rje, ki plava v vodi in pride med pomivanjem slučajno na predmet v pomivalnem stroju (---> moja druga nerjaveča posoda, ki se pomiva v stroju, NI zarjavela!!!)
- normalno je, da lonec med uporabo zarjavi znotraj in zunaj (-----> NE, NI !!!!)
Sploh nimam komentarja. Naj omenim še, da sem jim poslala slike na email prej in so napisali, naj ga kar prinesem in se zmenim v trgovini (v trgovini so na predložitev tega maila rekli, da "centrala na Dunaju vedno tako reče").
Hotela sem dobropis, ker tega lonca nočem več in sem si že sama kupila drugega v isti velikosti od druge znamke.
Na koncu so mi dali drug nov lonec, ki je podoben mojemu in ki ga dejansko ne rabim..... (ta moj zarjavel ni več v sortimanu, če bi še imeli tega, bi mi dali enakega)
Ampak ok. Vsaj to. Če ne bi imela živcev se prerekati z njimi, mi ga pa sploh ne bi vzeli nazaj. Hoteli so me namreč samo odpraviti.
To je sramotno obravnavanje strank, še sploh, ker reklamirajo 10 let garancije na ta izdelek, rja pa je posledica slabe kvalitete - napaka izdelka.