Na potovanjih se že vse sorte doživela, sej, na koncu se vse grdo pozabi in ostanejo samo lepi spomini. Pa vseeno nekaj cvetk:
Relax:
Ne vem če še obstajajo, mi smo šli z njimi v Istambul leta 1992, sej je bilo takrat veliko negativnih polemik napisanih po časopisih, pa tudi po televiziji glede Relaxa. V glavnem mala polomija, hotel je bil tak, da ne bi niti govorila, v njem so bile tudi kurbe, zamenjava ni bila mogoča, ni bilo niti zajtrka, avtobusi so bili iz srednjega veka....v glavnem še dobro, da sem bila zelo mlada. Je pa mesto zelo zanimivo, samo ni za hodit tja pozimi.
Van Gogh:
Tudi še v devedesetih letih...sedaj so se preusmerili na luxus, tako, da ne vem kako je z njihovo kvaliteto sedaj. Takrat pa smo šli z njimi v Napoli itd, pa vodička ni znala niti italijansko, a si lahko to predstavljate, da vodička na jugu italije kontaktira v angleščini, šofer je zgrešil izhod za Napoli in je potem toliko časa bluzil okoli, da so nam zaprli muzeje(vstopnina je bila vračunana v ceno aranžmaja), potem pa še ven iz mesta ni znal priti. Avtobus kr neki, sedeži polomljeni, čeprav smo se prijavili na začetku, smo dobili sedež čist na koncu, na kolesu (ne vem če si predstavljate kako je 6 dni voziti se na polomljenem stolu....ah, dovolj. Je lepota juga Italije vse nevšečnosti izničila.
Palma:
Jaz sem šla sicer samo 1x z njimi - v Provanso in moram reči, da sem bila zelo razočarana, neorganizirani, hoteli taki, da ajoj, še posebej v Nici je bil pravi šok, vse polito po tapisonu,tapete po stenah potrgane in umazane, kopalnica umazana, razbita, tekla je rjava voda, smrdel cel hotel, na večerjo smo mogli it 2 ulici proč, kar spustili so ogled 2 krajev ... ne vem, moja sestra je bila z njimi 2 krat, pa je bila zadovoljna, pa tudi od drugih ne slišim nič slabega, mogoče pa ni tako slaba agencija. Bom pa mogla še vsaj 1 krat v Provanso, da vidim kot se spodobi še enkrat vse kar je za videt.
No, pa smo pri Intelekti. Z njimi sem bila že večkrat, to pa predvsem zaradi tega, ker ponujajo za počitnice otoke, kjer ni množičnega turizma.
Se pa 100 % strinjam s Kittycat glede vodičk
Intelekte, so totalno nesposobne in sploh ne vem, če vedo za kaj so tam doli. Pride prvi dan in potem je ni več cel teden, čeprav bi mogla biti tam vsake par dni. Ne sprejemajo nobenih reklamacij, tudi ne glede sob, tako, da kar se tega tiče se moraš znajti sam, se pravi sam moraš kontaktirati s hotelskim osebjem. Zgodilo se je, da sem bila bolana, hotel je bil kar odročen, avto smo že vrnili in bila je sobota, klicali smo vodičko, da bi nam povedala kje je lekarna ali zdravnik pa je bil njen mobitel še dva dni ugasnjen
. Potem ko smo ji to rekli, je rekla, da je ona pač bila na izletu in da mobi tam ni lovil.......hallllooooo, dva dni ni lovil
!
Treba je zelo paziti na njihove splošne pogoje poslovanja na koncu cenika in si jih prej prebrati, da ne bi bilo potem kakšnih nejasnosti. V bistvu pa jim ne moreš nič, ker so se v teh pogojih 100% zaščitili, če kaj denarja dobiš nazaj je vse odvisno od njihove dobre volje. V glavnem pa lahko na to pozabiš.
Bom opisala še eno situacijo in kako so v njej reagirali.
Na otoku Lefkadi smo doživeli potres 6,9 stopnje po Richterju. Ne vem če vam ta številka kaj pove(tak potres je bil okoli 56 leta v Ljubljani in je bila večinoma porušena), v glavnem hotel je bil popokan, opeka je popadala s streh, ceste so bile nevozne, na cestah so bile ogromne skale, v tleh so bile 5 cm luknje, ponekod 10 cm... hotel ni bil več siguren, zaprli so vodo, stranišča, kuhinjo, prvo noč smo spali na ležalnikih pri bazenu, drugi ljudje tudi naslednje dve noči (midva sva si dobila neko sobo, ki sva jo sama plačala), to se je zgodilo zjutraj ob 8 uri, klicali smo vodičko, če lahko dobi kak drugi hotel, ki ga ni tako prizadelo, pa se sploh ni oglasila, prišla je šele zvečer in je rekla, da ne more nič naredit....si predstavljate spat na ležalniku pri bazenu 3 noči (nekateri Italijani so bili za 14 dni na poročnem potovanju), sploh ne vem kako in kje so se potem tuširali, šli na WC...no, ko smo jo predzadnji dan klicali zaradi odhoda (ne moreš verjet, namesto, da bi nas ona klicala in vse opozorila na spremembo, ker če je midva ne bi klicala bi ostala na otoku, ker sva bila v drugem kraju), je povedala, da gremo že ob 5 zjutraj nazaj z ladjo in ne z letalom, kot je bilo plačano (da se razumemo, letala so vzletala, nekdo je tudi poklical Adrio, če so oni odpovedali let, pa so jim rekli, da Intelekta, ker niso imeli ljudi za let nazaj na otok, ker so ti odpovedali zaradi potresa-si predstavljate to nesramnost
, namesto da bi se nekako opravičili in nam vsaj omogočili, da bi mirno z letalom prišli domov smo se vsi šokirani in zmatrani od potresa potem mogli vkrcati na ladjo kot palubni potniki in se še 1 dan cijazit domov
. Pa da bi nam vsaj kajuto plačali, kje pa....ali poslali kakšno opravičilo glede storniranega leta ....pa ja....nič.
Saj drugi ljudje so jih hoteli tožiti, samo kot sem že rekla, so v pogojih poslovanja 100 % zavarovani za vse mogoče primere, tako, da potem ne vem če so jih sploh tožili.
Tako, da res kdor gre letovat z Intelekto naj si podrobno prebere njihove pogoje poslovanja na zadnji strani cenika, naj si jih podčrta tako kot šolsko čtivo. Ker oni se na kasnejše reklamacije ne odzivajo, mogoče ste to že zasledili, je bila lani v jeseni v Trenjih polemika tudi o Intelekti in pritožbah ljudi, ki niso nič dosegli.
Ja, pa nikakor se ne zanašajte na njihove vodičke za kakršnokoli pomoč, ker je ne boste dobili
. Prisotne so pri sprejemu in razvozu novih gostov in zadnji dan pri odhodu, no, pa še če greste mogoče na njihove izlete. Kakršnekoli druge pomoči ne pričakujte. 4 x kolikor sem bila z njimi je bilo še vedno tako.
No, sem pa prepričana, da se bo našel tudi kdo, ki z Intelekto ni imel nobenih problemov.
Drugače pa moram
pohvaliti predstavnika Kompasa
, ki je bil lani na Kefaloniji. Čeprav nisva bila njihova gosta nama je ob 10 zvečer sam razkazal apartmaje njihovega hotela in naju še zapeljal do najinega hotela.
Prav tako moram pohvaliti vodičko, ki je bila z nami lani za 1. maj na Portugalski, zelo fejst punca, zelo organizirana, vse se je dalo zmenit, ni bilo nobenega čakanja na ostale, vse je potekalo po programu, no, je pa res, da sta bila tudi šofer in portugalski vodič super.
Ne da hočem hvaliti Kompas, ampak še vedno kadar sem šla z njimi ni bilo nobenih nevšečnosti ali da bi nas npr. dali v sobo slabše kvalitete, nasprotno, mogoče še boljše, me pa malo moti neprijaznost prodajalk na šalterju, pa da se ti nočejo posvečat, pa da ti rečejo, da te bodo poklicale in te potem ne....no, če je potem na izletu oz. letovanju vse v redu jim tudi to oprostim.
Ali je že odprta tema za pohvale turističnim agencijam, mogoče bi morala to tja napisat.
Nikke