- Nega obraza &
telesa - Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvoZadnje novice
Najbolj brano
Midva sva imela skrajno neprijetno izkušnjo letos z Intelekto (izbrala sva jo ker je bila ponudba dosti cenejša), in sedaj ugotavljam da je veliko takšnih, s podobnimi izkušnjami. Namreč potovala sva na otok Kos - Grčija, za 14dni. Ko smo prispeli ponoči ob 00.30h v hotel z 4*, ko samo čakaš da se uležeš v posteljo,utrujen od potovanja, se je začelo... Prišli smo v hotel, pred recepcijo,kjer so nas obvestili da za nas nimajo prostih kapacitet,ko se mi je srce kar ustavilo,saj sva aranžma rezervirala že v first minute ponudbi v mesecu marcu,in sva od marca že imela potrjeno rezervacijo hotelske izbrane sobe. Do sedaj sva vedno potovala z Palmo, in NIKOLI ni bilo nobenih problemov, in tudi tukaj nisva pričakovala nobenih zapletov. Torej, po 30min čakanja na recepciji,so nam sporočili, da nas bodo prestavili v boljši hotel, in tukaj sem si celo malo oddahnila, češ, saj če bo boljši, še toliko bolje .
Klicali smo na številko ki so nam jo dali Intelektini predstavniki,vendar se nihče ni oglasil,kar se mi je zdelo še bolj nenavadno, in skrajno neodgovorno ! Pred hotelom smo čakali na prevoz z kombijem, ki so nam ga organizirali Grki, do tega drugega 'BOLJŠEGA' hotela. Po 45min čakanja, smo le dočakali, bili smo popolnoma prepuščeni sami sebi, in priznam, bila sem pošteno v skrbeh, saj to ni bilo v mojih pričakovanjih ! Ko so nas pripeljali do hotela,smo ugotovili, da to sploh ni hotel,ampak večstanovanjski družinski kompleks-LABIRINT APARTMAJEV !In preden so nas 12 gostov razvozili po teh apartmajih, je bila ura ze 3h zjutraj,in da ne govorim ko sva vstopila v ta apartma! Klima ni delovala,kobilice po apartmaju,nečista kopalnica,zjutraj sva se zbudila že ob pol7h, saj je bilo okoli app polno otrok,družin,midva pa sva si želela mirnega dopusta,zato sva rezervirala tudi hotel temu primeren.
Ko sva se zjutraj udeležila zajtrka,sem doklicala Intelekto in jim obrazlozila stvar. Ko so prišli, ravno toliko da so se pozanimali kaj se nam je zgodilo, da ne govorim o tem ali so se opravičili, nama obrožili kako se je to lahko zgodilo,popolnoma NIČ. Nobene obrazložitve,nobenega zavzemanja... Samo konstantno sem ponavljala da želim hotel, za katerega sva plačala,ali pa dejansko stopnjo boljšega, in na koncu sva tudi to dobila.
In sama mislim,oz. se mi kot kupcu,potrošniku zdi samoumevno, da bi se za to zavzemanje mogli potruditi sami od sebe. In da ne govorim o ostalih funkcijah turističnih vodičev,vodenju na izletih, posredovanju informacij na izletih,organizacija... Nikakor..
Sporočilo je bilo iz na novo odprte teme prestavljeno v že obstoječo temo. Prosim, če v prihodnje preverite, ali ustrezna tema že obstaja. Tako se izognemo podvajanju tem, forum pa je preglednejši. Hvala .
bubica10
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...
Tanja je všečkal/a forumski zapis Kaj ste danes uporabile za osnovno nego obraza? II. del.